Beseda, Súkromná stredná škola EDUCO a Hotelová akadémia, Slanická osada

17.04.2013 08:30

Dňa 17.04.2013 som navštívila Súkromnú strednú školu EDUCO a Hotelovú akadémiu na Slanickej osade, okres Námestovo. So žiakmi som strávila peknú hodinku. Slečny aj mládenci sa zapájali, mali veľa otázok, vďaka tomu sa rozprúdila živá diskusia.

Táto beseda mala pre mňa aj inú hodnotu. Vrátila som sa - tentoraz ako hosť - na školu, kde som pred 14 rokmi maturovala aj ja. Len som vkročila do areálu školy a v mysli sa mi vybavili spomienky z mojich študentských čias. Och, ani by som nepovedala, že je to už tak dávno! Veru, stárneme :-)

Týmto by som sa chcela poďakovať profesorkám Mgr. Gabike Košťálovej a Mgr. Betke Romanovej za to, že ma do školy pozvali a vyhradili si so študentmi čas pre moje písanie a knižky. Zároveň sa teším, že som sa opäť s nimi stretla, ako aj s p. riaditeľkou Ing. Annou Kozákovou a pani profesorkou Mgr. Majkou Kordiakovou, ktorá kedysi pred rokmi bola moja triedna učiteľka. Rada som vás všetky opäť videla.

Ešte raz Ďakujem!